Hjälp mig att sprida sidan

Tycker det är lite konstigt att man inte kan kommentera inläggen i Wiraspelens officiella blogg, dvs Carl Oscars blogg.
Jag vill att folk ska veta att den här bloggen finns. En blogg som inte bara handlar om vilka kändisar som kommer komma till Wiraspelen, utan folkets Wiraspelen.

Hjälp mig att sprida namnet.

SOL&SPELSTOPPEN
Påsken är över och då kan väl vintern få vara det också? Snälla...? Sommar och sång och Wiraspel, NU!

REGN&INSTÄLLTBOTTEN
Det händer inte så mycket att skriva om just nu, tyvärr. Hoppas de som tittar in här vill hjälpa mig att hålla sidan levande. Ju närmare sommaren vi kommer, desto flitigare kommer det bloggas.


Kommentarer
Postat av: Ännu en Wiraspelare

Hej igen Wiraspelareadministratör
Det var nog här jag skulle kommentera just att många inte klarar av att hitta den lilla tunna länken. Å visst har du rätt när du skriver att det bara är kändisar som profileras på CO:s blogg och även Wiraspelens hemsida. Vi är ju så där en 150-200 till som ser till att Wiraspelen fortfarande kan genomföras.

2008-04-02 @ 16:09:19
Postat av: Anonym

Bloggen verkar inte speciellt aktiv?

2010-03-04 @ 10:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0